logo melissa milis

Foto op Berkenplex



Een tijdje geleden kreeg ik de vraag of ik de producten van fotogeprint wou reviewen - "uiteraard!" zei ik volmondig :-) Na het bekijken van hun collectie was ik meteen verkocht aan hun prints op berkenplex dus besloot ik een print te bestellen met onze trouwfoto (toegegeven de foto's moeten dringend meer afgedrukt worden en in ons huis opgehangen dus dit was de ideale moment).

Ik koos voor een foto op berkenplex omdat ik het net mooi vond dat er geen lijnen in de foto zitten maar als je dat net wel leuk zou vinden kan je beter voor hun foto's op vuren of larikshout gaan. Mijn fotoprint werd snel en netjes geleverd en hij hangt al aan de muur ondertussen, ik heb hem een mooi plaatsje gegeven op mijn bureau. Wat denken jullie?



Ik vind het fijn dat ik aan de zijkant toch kan zien dat het om hout gaat (net als via de structuur) maar dat het toch nog strak, warm en modern is. Naast foto's op canvas ga ik dit product dus ook graag aanbieden aan mijn eigen klanten in de toekomst. Ondertussen krijgen jullie van mij een leuke kortingscode, het is Pasen voor iets, toch? :) alle lezers krijgen nu 20% korting op hun bestelling als ze deze code gebruiken: "milis20" - yay!



Fijn en memorabel Pasen gewenst,
vergeet niet de mooie momenten tegen je muur te hangen dit jaar!

Veel liefs,
Melissa


at 3:08 PMComments (0)

0 comments :

hello my dear

i am a girl named melissa, married to a boy named jan. together we are building a house, photographing and filming weddings, dreaming of a creative life, inspiring you all with wedding ideas and learning each day to be happy.

Affiliates

Solden 2015 250x250 EU_175x175.gif brussels airlines Solden bij bol.com! BE NL Mens 200x200 Accessoires