logo melissa milis

EVERY WEDDING IS AN ADVENTURE | DAY 2



Wakker worden met de zon op onze snoet (en toegegeven wat gesnurk van de twee boys), ontbijt (zelfs glutenvrij, waarvoor dank Silvia!) namen we op het terras van het huis waar we verbleven. Silvia, de eigenares gaf ons nog zoveel mogelijk tips (tot in het oneindige toe, goed bedoeld natuurlijk maarja we waren puur daar voor de workshop en waren eigenlijk weinig met die tips, behalve dan bij het zoeken van het uitzicht, toen hadden we beter wel geluisterd). De bomma was stiekem een beetje aan het zwijmelen nadat die pientere Sjoerd en Wes aan de ontbijttafel verschenen...



Tijd om de workshop locatie te zoeken, niet evident, gelukkig kwamen we nog allemaal verdwaalde workshoppers tegen...



Na een voormiddag kennismaken, theorie en verhalen was het tijd voor een snelle lunch en one-on-one tips van Nirav of Ed. Stiekem ben ik enorme enorme fan van het werk van Nirav dus ik was dan ook heel blij dat ik een kwartiertje tijd kreeg met hem om mijn portfolio te bespreken. Nirav was enthousiast over mijn werk - en toegegeven, dat is altijd leuk om te horen van iemand waar je naar op kijkt :) De dag kon toen al niet meer stuk (mijn voeten daarentegen…)



Nirav en Ed namen ons mee op shoot. De zon scheen nog steeds (ik weet het, ik weet het, u leest deze blogpost op een avond waar het bijne vriest en u liever een verbrand voorhoofd had dan ijskoude tenen maar toch…) & dus toen Nirav en Ed al lachend zeiden dat we die grote berg daar in de verte zouden beklimmen, moesten we eens lachen. Nee hoor, ze meenden het serieus. Slim natuurlijk, de helft van de door ons betaald workshop gaan klimmen maar toch ook tof om samen te doen, dat wel ;-) Het koppel (Erin & Gabri) dat zou poseren (ondertussen trouwens hoogzwanger) mopperde niet en dus konden wij ook niet echt aan het klagen gaan ;-)



Eenmaal boven, was het uitzicht natuurlijk geweldig. Helemaal top! Tijd om te shooten dan maar :)



'S avonds namen we de overzetboot om nog lekker samen te eten. Het was een beetje tegen de klok binnenproppen eigenlijk want de overzetboot ging maar tot een bepaald uur terug en alhoewel ik vastzitten op dat eiland en de nacht doorbrengen met deze enthousiastelingen niet erg had gevonden, waren we op tijd terug aan de boot. Nog snel een biertje & wijntje samen en de rest is geschiedenis (en geheim). Gestolen drank uit het enige hotel dat nog open was, filmpjes van mannen op auto's en meer, daar weten we niets meer van. Gelukkig. Wat een fantastische tijd samen. Elke dag van mijn leven, zou een dag als de deze mogen zijn.



PS. De reportage die ik geschoten heb kan je trouwens op de website kijken: Erin + Gabri !
at 10:14 PMComments (4)

4 comments :

nirav patel said...

Love this Melissa! Thank you for being a part of this adventure. You're always welcome at our place if you make into SF!.

Hanke Arkenbout said...

Ahhhh zo heerlijk fijn geschreven en ik moest echt een paar keer hardop lachen :). En stiekem ook omdat ik moest denken aan afgelopen weekend hihi! Kus!

Sjoerd Booij said...

Fantastic times.. Miss you guys!

Wesley Nulens said...

Helden, HELDEN zeg ik u!! <3

hello my dear

i am a girl named melissa, married to a boy named jan. together we are building a house, photographing and filming weddings, dreaming of a creative life, inspiring you all with wedding ideas and learning each day to be happy.

Affiliates

Solden 2015 250x250 EU_175x175.gif brussels airlines Solden bij bol.com! BE NL Mens 200x200 Accessoires